Ügyfélként sokféle meglepetés érheti a jogkereső állampolgárokat.
Mit tehet a magyar ügyfél ha a közjegyző előtt készült iratot a földhivatal nem jegyzi be?
Ügyfél és jogai
Magyarországon az ügyfél számára az
ügyféljogokat adott szakmai kamarák elviekben és gyakorlati
tevékenységükben folyamatosan garantálják szabályzataikban.
Az ügyfelet ért jogsérelem
ügyeiben kialakult patinás érdekvédelem valósul meg társadalmi
részvételi szinten az MFPÉE társadalmi szervezetén keresztül.
Az ENSZ egyezményekhez igazodóan
jogvédő tevékenység kereteiben a Jogszolgáltatási Panasziroda és
Vitarendezési Központ (ügyfelek által szívesen használt: JPVK
megnevezéssel) egy olyan független, magas színvonalú tevékenységet
biztosít, ahol az ügyfél és bepanaszolt szakember (közjegyző, ügyvéd,
végrehajtó stb.) kialakult vita rendezésére jó lehetőséget kap.
Jogesetek és kialakuló viták
Jogesetek bizonyítják, hogy az ügyfél
kezdeti indulatai egy kultúrált egyeztető mechanizmuson keresztül ,
vitarendezésben kooperatív jogszolgáltatást végző szakember esetén
gyorsan közelednek a valóban reális mértékű követelésekhez.
Fegyelmi eljárások, kártérítések helyett
így az ügyfél jogsérelmes ügye gyorsabban oldódik meg, nem kis számban
elegendő a hiba korrekciója, az ügyfél megkövetése a hibáért.
A Jogszolgáltatási Panasziroda És
Vitarendezési Központ független jogvédelmi tevékenység részeként
semleges és kiegyensúlyozott ügyfélfogadást biztosít az ország bármely
pontjáról érkező panaszosoknak. E-mail: mbbk.office@index.hu